Letterenhuis

Letterenhuis Het Antwerpse Letterenhuis werkt een jaar lang rond biografieën. Wij bedachten voor dit project het campagnebeeld waarbij we vertrokken van het idee 'Een biografie is het geschreven leven van een persoon.' Dit vertaalden we letterlijk naar een sterk beeld waarbij we een auteur afbeelden met letterlijk zijn verhaal op zijn lichaam. We kozen voor [...]

Guicciardini

Guicciardini Voor de expo Guicciardini, Komt een Italiaan naar de Nederlanden van het museum Plantin-Moretus creëerden we samen met Aline Juliá van FlyAline een campagne met beelden en quotes van Guicciardini die de wereldse uitstraling van Antwerpen en de lage landen uit de 16de eeuw in de verf zet. De campagnebeelden triggeren de kijker om [...]

Instroom academy

Instroom academy Seppe Nobels startte samen met GATAM de Instroom Academy, een project waar anderstalige nieuwkomers en sans-papiers een opleiding in de keuken krijgen. Wij verzorgden de grafische mis-en-place en creëerden een logo in de vorm van een stempel. Deze stempel heeft een belangrijke betekenis in het leven van de cursisten, als erkenning bij het [...]

ChangeLab

ChangeLab ChangeLab helpt bedrijven bij verandering. Wij hielpen hen, samen met De Bottom Line, met hun eigen transformatie. We pakten de bestaande vormgeving aan en ontwikkelden een moderne en tijdloze branding met een nieuw logo, eigen kleuren, stationary en meer. Met deze nieuwe, hedendaagse huisstijl kunnen ze nog lange tijd verder. Is het tijd voor [...]

De Bonte group

De Bonte group De Bonte Group ontwikkelt producten in beton, van rioolbuizen tot treinbilzen. In samenwerking met communicatiebureau De Bottom Line ontwikkelden we een branding die er staat, met een krachtig logo, betonnen naamkaartjes en passende iconen. Kortom, een vormgeving in beton gebeiteld! Stevig idee? Contacteer ons via info@ehbontwerp.be en wij trekken onze werkkledij al [...]

Duende Art Projects

Duende Art Projects Duende is een term uit de flamenco en is eigenlijk onvertaalbaar. Het is de sensatie die je voelt, de rilling die je over je lichaam krijgt als je een pakkende beleving meemaakt, zoals bv. het zien van een kunstwerk. Wij verwerkten deze rilling op een subtiele manier in het logo voor Duende [...]

Ombudsvrouw Antwerpen

Ombudsvrouw Antwerpen De Antwerpse ombudsvrouw staat al 10 jaar aan het hoofd van haar team. Dat moest worden gevierd met een nieuw logo en frisse huisstijl. Wij luisterden aandachtig naar haar verhaal en brachten dit terug naar de eenvoudigste en duidelijkste vorm van communicatie, praten. Dit vertaalden we naar een logo in de vorm van [...]

Cadi•Care

Cadi•Care Wendy is een zelfstandige verpleegster die met haar bedrijf Cadi-Care een extra hand biedt daar waar er extra verpleeghulp nodig is. We ontwierpen voor haar een logo, huisstijl en one-page website. In het logo verwerkten we de gaten die zij als verpleegster opvult. Een grafische hand nodig? Contacteer ons via info@ehbontwerp.be en wij tekenen [...]

Advalorem travel architect

Advalorem travel architect Advalorem Travel Architect bouwt voor jou een Afrika reis op maat, met een zeer persoonlijke aanpak en invulling. Dit wilden we ook duidelijk maken met het logo en de huisstijl die we ontwierpen. De vingerafdruk in het logo vertegenwoordigt de persoonlijke, unieke aanpak en toegevoegde waarde, het zebramotief verwijst naar Afrika, de [...]

Eindversie

Eindversie Dana Van Roie-Schaeken verzorgt de correctie, (eind)redactie en content management van teksten. Ze zocht een logo voor haar bedrijf 'Eindversie' en wilde dat de initialen van haar naam er uit zouden springen. We kozen een lettertype dat er getypt uitziet en deden wat Dana dagelijks doet, we doorstreepten de initialen van haar naam. We [...]