Koninklijke Schenking De Koninklijke Schenking beheert een uniek roerend en onroerend erfgoed dat bestaat uit parken en bossen, gebouwen en serres, renbanen en golfterreinen. Wij ontwierpen een logo met een koninklijke uitstraling en trokken deze lijn door in de volledige huisstijl. Een royale branding. Royale vormgeving nodig? Contacteer ons via info@ehbontwerp.be en wij rollen de [...]
Digitaal abonnement bibliotheek Antwerpen De Antwerpse bibliotheken bieden hun lezers een digitaal abonnement aan voor films en boeken. Om dit onder de aandacht te brengen bedachten we een campagne die verschillende emoties toont. Van bibberen tot bulderlachen, van huilen tot huiveren of van spanning tot slappe lach, je ervaart het allemaal tijdens het kijken van [...]
Instroom academy Seppe Nobels startte samen met GATAM de Instroom Academy, een project waar anderstalige nieuwkomers en sans-papiers een opleiding in de keuken krijgen. Wij verzorgden de grafische mis-en-place en creëerden een logo in de vorm van een stempel. Deze stempel heeft een belangrijke betekenis in het leven van de cursisten, als erkenning bij het [...]
Apotheek Neerland Voor apotheek Neerland ontwikkelden we een logo en branding die verwijst naar de wijk waar de apotheek is gevestigd, Neerland in Wilrijk. Deze wijk ontstond naar aanleiding van de eerste naoorlogse wereldtentoonstelling, Expo 58. De wijk werd gebouwd voor buitenlandse arbeiders en toeristen en is uitgegroeid tot een woonwijk met zijn eigen kenmerken [...]
Letterenhuis Het Antwerpse Letterenhuis werkt een jaar lang rond biografieën. Wij bedachten voor dit project het campagnebeeld waarbij we vertrokken van het idee 'Een biografie is het geschreven leven van een persoon.' Dit vertaalden we letterlijk naar een sterk beeld waarbij we een auteur afbeelden met letterlijk zijn verhaal op zijn lichaam. We kozen voor [...]
Duende Art Projects Duende is een term uit de flamenco en is eigenlijk onvertaalbaar. Het is de sensatie die je voelt, de rilling die je over je lichaam krijgt als je een pakkende beleving meemaakt, zoals bv. het zien van een kunstwerk. Wij verwerkten deze rilling op een subtiele manier in het logo voor Duende [...]
Guicciardini Voor de expo Guicciardini, Komt een Italiaan naar de Nederlanden van het museum Plantin-Moretus creëerden we samen met Aline Juliá van FlyAline een campagne met beelden en quotes van Guicciardini die de wereldse uitstraling van Antwerpen en de lage landen uit de 16de eeuw in de verf zet. De campagnebeelden triggeren de kijker om [...]
ChangeLab ChangeLab helpt bedrijven bij verandering. Wij hielpen hen, samen met De Bottom Line, met hun eigen transformatie. We pakten de bestaande vormgeving aan en ontwikkelden een moderne en tijdloze branding met een nieuw logo, eigen kleuren, stationary en meer. Met deze nieuwe, hedendaagse huisstijl kunnen ze nog lange tijd verder. Is het tijd voor [...]
Tom Cauwe Creatief-realistische architectuur, dat is waar Tom Cauwe voor staat. Dit vormde dan ook de fundering voor het logo en de vormgeving die we voor hem ontwikkelden. We vertrokken vanuit enkele gebouwen die Tom ontwierp, zochten de verschillende volumes in de ontwerpen en brachten deze naar voor met een creatief lijnenspel. Op deze manier [...]
Seppe Nobels Seppe Nobels, chef van Instroom, is gespecialiseerd in groentenbereidingen en wordt wereldwijd gevraagd. Een sterke grafische identiteit voor zijn communicatie was dus geen overbodige luxe. We ontwikkelden zijn persoonlijke logo en creëerden daarnaast een stempel die gebruikt kan worden om zijn creaties te ondertekenen. Uiteraard mocht ook een smakelijke website niet ontbreken. Samen [...]