Seppe Nobels

Seppe Nobels Seppe Nobels, chef van Instroom, is gespecialiseerd in groentenbereidingen en wordt wereldwijd gevraagd. Een sterke grafische identiteit voor zijn communicatie was dus geen overbodige luxe. We ontwikkelden zijn persoonlijke logo en creëerden daarnaast een stempel die gebruikt kan worden om zijn creaties te ondertekenen. Uiteraard mocht ook een smakelijke website niet ontbreken. Samen [...]

Ikoon real estate

Ikoon real estate Ikoon real estate wilde een logo dat er anders uitziet dan de meeste makelaarslogo's. Een kolfje naar onze hand dus. We ontwikkelden een stijlvol logo met een abstract element dat is opgebouwd rond de letter K uit het logo en verwijst naar een stratenplan of het grondplan van een gebouw. We kozen [...]

Ommbra

Ommbra Annemie maakt houten designschalen met overschotten van verschillende houtsoorten. Hierdoor ontstaat er een mooi patroon, dat we vertaald hebben naar een sterk logo waarin dit strakke lijnenspel verwerkt is. Uit hetzelfde hout gesneden? Contacteer ons via info@ehbontwerp.be en we kijken of we jouw communicatie kunnen bijschaven.

Bon Vivant magazine

Bon Vivant magazine Bon Vivant, magazine voor de levensgenieter! Dat vraagt om een frisse, eigentijdse vormgeving die niet op je maag gaat liggen. Een frisse, luchtige layout met veel aandacht voor culinaire ontdekkingen zijn dan ook de hoofdingrediënten die we gebruikten voor deze geslaagde restyling. Ook een levensgenieter? Reserveer via info@ehbontwerp.be.

Een verfrissende twist

Een verfrissende twist Dit verfrissende drankje is een mix van pompelmoessap en tonic. Wij ontwikkelden een logo en vormgeving met een twist. Hoewel dit project niet is uitgevoerd willen we je onze frisse kijk op dit product niet onthouden. Nood aan een verfrissend idee? Maak een afspraak via info@ehbontwerp.be en wij trekken voor jou een vers blik [...]

Museum Real Estate Development

Museum Real Estate Development Respect voor de bestaande omgeving is voor Museum Red een vereiste bij de start van elk nieuw project. Dit vertaalden we in een sterk logo dat is opgebouwd uit blokken met verschillende hoogtes. Deze blokken symboliseren gebouwen die samen de letter M vormen. We kozen voor natuurlijke, zachte kleuren om het [...]

Crafter & Sons

Crafter & Sons Geen gin zonder tonic. Maar hoe spring je er nog uit tussen al die andere tonicmerken, vaak pareltjes qua productdesign? Wij gingen voor een lay-out waar je niet naast kan kijken, met opvallende grafische vlakken, krachtige typografie en bijzondere kleuren. Anders dan anders. CONCEPTUEEL EN VISUEEL ONDERSCHEIDEND ZIJN IN JOUW SECTOR? Laat [...]

Prints & tints

Prints & tints Mode voor meisjes is onuitputtelijk. Voor jongens valt het aanbod beperkter en meestal klassieker of mainstream uit. Maar dat was buiten Sabine gerekend. Zij vond niet wat ze zocht in de winkel en ging daarom zelf aan de slag. Het resultaat: jongensbroeken met een prima pasvorm die een tijdje meegroeit, en prachtprints [...]

HAVN Rum

HAVN Rum HAVN rum meert in schoonheid aan. Na het succes van HAVN gin kon een volgende klassieker op eigenzinnige wijze niet uitblijven. Vier schitterende rums – Havana, Mauritius, Georgetown en Miami. Net zoals bij de gin leiden de coördinaten op de fles je naar de juiste haven. De thuisHAVN in Antwerpen, de voormalige Noorse Zeemanskerk, [...]

Ambiente

Ambiente Voor online wijnshop 'Ambiente' ontwierpen we een eigentijds, tijdloos en fris logo met een persoonlijke toets en baseline. Niet zomaar het zoveelste logo met een fles en een glas. Naast het algemene 'rosé' logo maakten we ook een rode en witte variant, zodat elke wijnsoort vertegenwoordigd is. Het glas kan als losstaand icoon gebruikt [...]