Duende Art Projects Duende is een term uit de flamenco en is eigenlijk onvertaalbaar. Het is de sensatie die je voelt, de rilling die je over je lichaam krijgt als je een pakkende beleving meemaakt, zoals bv. het zien van een kunstwerk. Wij verwerkten deze rilling op een subtiele manier in het logo voor Duende [...]
Gezellig Kokerellen Minder tijd in de keuken, meer tijd aan tafel! Vanuit deze visie schreef Ellen Van Gool voor uitgeverij Lannoo dit boek vol recepten, ingedeeld in enkele handige thema's. Elk thema kreeg van ons zijn eigen kleur binnen de frisse en uitnodigende vormgeving. De foto's staan groot en de recepten zijn op een overzichtelijke [...]
De Hit Encyclopedie Dit boek is de perfecte gids doorheen de 1000 meest populaire hits van 1954 tot halfweg 2021. Naast anekdotes over de artiesten ontdek je ook het boeiende verhaal achter de liedjes en de vaak gekke evolutie die vele songs en bands doormaakten. En dat allemaal met een aantrekkelijke en in het oog [...]
Wannes uit zijn schrijfkot Wannes Van de Velde was verknocht aan de Vleeshuisbuurt. Hij werd er geboren en groeide op in de straten rond het Vleeshuis, schreef een lied over de Vleeshuiswijk en inspiratie voor zijn eigen poesjepoppen vond hij om de hoek van het Vleeshuis. Museum Vleeshuis herdenkt Wannes met de focusexpo ‘Het lied [...]
Rollekind Carolien van 't Hof schreef een verhaal over relaties dat zich afspeelt in het historische Antwerpen van de 19de eeuw. Uitgeverij Vrijdag vroeg ons om een passende cover te ontwerpen. We kozen voor een moderne typografie op een oude foto en maakten zo een aantrekkelijke hedendaagse vormgeving met een gevoel van weleer. Heb je [...]
Van Eccelpoel Versmarkt Van Eccelpoel staat synoniem voor smakelijk eten en drinken. Samen met Europees en Belgisch kampioen BBQ Smaakmakers bundelden ze verrassende recepten, bijzondere dranken én stylingtips in dit boek dat werd uitgegeven door uitgeverij Lannoo. Daar hoort natuurlijk ook een uitnodigende en smakelijke vormgeving bij die helemaal aansluit bij de filosofie van de [...]
Advalorem travel architect Advalorem Travel Architect bouwt voor jou een Afrika reis op maat, met een zeer persoonlijke aanpak en invulling. Dit wilden we ook duidelijk maken met het logo en de huisstijl die we ontwierpen. De vingerafdruk in het logo vertegenwoordigt de persoonlijke, unieke aanpak en toegevoegde waarde, het zebramotief verwijst naar Afrika, de [...]
#HighFive In 5 weken fitter, sterker én gelukkiger, dat beloven Delphine & Bert in hun boek #HighFive, een bestseller van uitgeverij Lannoo. We werkten een frisse vormgeving uit met veel foto's, gemakkelijk te volgen recepten en overzichtelijk weergegeven oefeningen. Vette vormgeving? Contacteer ons via info@ehbontwerp.be en wij maken een strak ontwerp!
Eindversie Dana Van Roie-Schaeken verzorgt de correctie, (eind)redactie en content management van teksten. Ze zocht een logo voor haar bedrijf 'Eindversie' en wilde dat de initialen van haar naam er uit zouden springen. We kozen een lettertype dat er getypt uitziet en deden wat Dana dagelijks doet, we doorstreepten de initialen van haar naam. We [...]
KBC Private Expert In opdracht van Larcier verzorgen wij voor de vormgeving en opmaak van het magazine voor de KBC Private Banking klanten. Recent kreeg het magazine een nieuwe naam, vormgeving en logo. We pimpten het magazine met een frisse lifestyle look, terwijl het zakelijke van de financiële sector niet over het hoofd gezien wordt. [...]