Museum Real Estate Development

Museum Real Estate Development Respect voor de bestaande omgeving is voor Museum Red een vereiste bij de start van elk nieuw project. Dit vertaalden we in een sterk logo dat is opgebouwd uit blokken met verschillende hoogtes. Deze blokken symboliseren gebouwen die samen de letter M vormen. We kozen voor natuurlijke, zachte kleuren om het [...]

Prints & tints

Prints & tints Mode voor meisjes is onuitputtelijk. Voor jongens valt het aanbod beperkter en meestal klassieker of mainstream uit. Maar dat was buiten Sabine gerekend. Zij vond niet wat ze zocht in de winkel en ging daarom zelf aan de slag. Het resultaat: jongensbroeken met een prima pasvorm die een tijdje meegroeit, en prachtprints [...]

Crafter & Sons

Crafter & Sons Geen gin zonder tonic. Maar hoe spring je er nog uit tussen al die andere tonicmerken, vaak pareltjes qua productdesign? Wij gingen voor een lay-out waar je niet naast kan kijken, met opvallende grafische vlakken, krachtige typografie en bijzondere kleuren. Anders dan anders. CONCEPTUEEL EN VISUEEL ONDERSCHEIDEND ZIJN IN JOUW SECTOR? Laat [...]

Chirohuizen

Chirohuizen Jeugdbeweging Chiro heeft vijf verblijfscentra ter beschikking voor haar eigen leden, ander jeugdwerk en scholen. Alle vijf anders maar toch alle vijf helemaal Chiro en vlakbij prachtige natuurdomeinen. Wij dompelden de huisstijl van de Chirohuizen grafisch in dezelfde sfeer, met een speels stempeleffect en elk hun eigen kleur. De moderne, aantrekkelijke en goed werkende website [...]

Elixir d’Anvers

Elixir d’Anvers Een monument van een traditionele likeur met een logo waar niet aan geraakt mocht worden, dat verlangde om ontstoft te worden. We namen de uitdaging aan om van Elixir d’Anvers mee een moderner merk te maken voor een breder publiek. Het veelvuldig aanwezige zware zwart werd fris wit, het lettertype kreeg een upgrade [...]

HAVN Rum

HAVN Rum HAVN rum meert in schoonheid aan. Na het succes van HAVN gin kon een volgende klassieker op eigenzinnige wijze niet uitblijven. Vier schitterende rums – Havana, Mauritius, Georgetown en Miami. Net zoals bij de gin leiden de coördinaten op de fles je naar de juiste haven. De thuisHAVN in Antwerpen, de voormalige Noorse Zeemanskerk, [...]

Ambiente

Ambiente Voor online wijnshop 'Ambiente' ontwierpen we een eigentijds, tijdloos en fris logo met een persoonlijke toets en baseline. Niet zomaar het zoveelste logo met een fles en een glas. Naast het algemene 'rosé' logo maakten we ook een rode en witte variant, zodat elke wijnsoort vertegenwoordigd is. Het glas kan als losstaand icoon gebruikt [...]

Arbres Qui Comptent

Arbres Qui Comptent De verwoestijning stoppen voorkomt natuurrampen en humanitaire drama’s. Een goede investering voor ondernemers die hun verantwoordelijkheid willen nemen. Ondernemers Zonder Grenzen zet de schouders onder ‘Arbres qui comptent’ en vond in Ecosia – de browser die bomen plant – een enthousiaste partner. Wie waren wij dan om nee te zeggen tegen het [...]

Popular Places magazine

Popular Places magazine We geven geslaagd vorm aan Popular Places, een toeristisch magazine dat ook in vliegtuigen en op cruiseschepen meereist. Vier keer per jaar spelen we in onze lay-out de mooiste troeven van Suriname, de Caraïben en Zuid-Amerika maximaal uit. Op zee en in de lucht! OOK EEN ONWEERSTAANBAAR MAGAZINE OF BEELDIGE BROCHURE NODIG? [...]

ERA Belgium

ERA Belgium Vastgoedmakelaar ERA bedacht de 'comfort garantie' om kopers en verkopers meer zekerheid te bieden. Om het beschermende karakter van deze dienst te visualiseren ontwikkelden we een logo in de vorm van een schild. We maakten flyers, iconen, advertenties, brochures, webbanners en zo veel meer. Het succes van deze campagne zorgde er voor dat [...]