De Hit Encyclopedie Dit boek is de perfecte gids doorheen de 1000 meest populaire hits van 1954 tot halfweg 2021. Naast anekdotes over de artiesten ontdek je ook het boeiende verhaal achter de liedjes en de vaak gekke evolutie die vele songs en bands doormaakten. En dat allemaal met een aantrekkelijke en in het oog [...]
Van Eccelpoel Versmarkt Van Eccelpoel staat synoniem voor smakelijk eten en drinken. Samen met Europees en Belgisch kampioen BBQ Smaakmakers bundelden ze verrassende recepten, bijzondere dranken én stylingtips. Daar hoort natuurlijk ook een uitnodigende en smakelijke vormgeving bij die helemaal aansluit bij de filosofie van de versmarkt. Alle ingrediënten voor een gastronomisch avontuur met familie en [...]
Het James Bond boek Wie wil er nu geen geheim agent zijn? Met als grote voorbeeld uiteraard geheim agent 007. Om ieders kennis over James Bond uit te breiden brengt uitgeverij Lannoo 'Het James Bond boek' uit met info en weetjes over Bond zelf, alle boeken en films, de personages, ... We ontwierpen een stijlvolle [...]
Seppe Nobels Seppe Nobels, chef van Instroom, is gespecialiseerd in groentenbereidingen en wordt wereldwijd gevraagd. Een sterke grafische identiteit voor zijn communicatie was dus geen overbodige luxe. We ontwikkelden zijn persoonlijke logo en creëerden daarnaast een stempel die gebruikt kan worden om zijn creaties te ondertekenen. Uiteraard mocht ook een smakelijke website niet ontbreken. Samen [...]
Personal Mindset Het werkboek Personal Mindset & Destiny Rewriter helpt je om je gedachten op orde te krijgen. Wij gaven het boek een positieve, rustgevende uitstraling. Zit er een boek in je hoofd? Contacteer ons via info@ehbontwerp.be en wij gieten jouw gedachten in een tastbare vorm.
Provinciehuis Het nieuwe provinciehuis in Antwerpen wilde een koffietafelboek dat de troeven van het gebouw in de kijker zet. Communicatiebureau Headline kwam voor de vormgeving bij ons aankloppen. We baseerden ons op de driehoekige ramen die het gebouw zijn kenmerkende uiterlijk geven. We gebruiken deze vorm doorheen het boek om diverse onderdelen van het verhaal [...]
XIII Culinaire Toppers Antwerpen Een boek over Antwerpen als culinaire topstad. Dat bestaat al, zeg je? Dat kan, maar niet zoals XIII Culinaire toppers Antwerpen. In 13 hoofdstukken wordt het verhaal van evenveel Antwerpse topchefs verteld. We gaven elke chef 16 bladzijden voor hun biografie, hun eigen verhaal, waarom ze voor Antwerpen kozen, hun antwoord [...]
Motivatiebeleid Naast overzichtelijk en praktisch mag een boek over motivatiebeleid er ook mooi uitzien. In opdracht van uitgeverij Politeia ontwierpen we een opvallende, moderne en frisse cover voor een boek met een inspirerende inhoud. Stramien nodig? Contacteer ons via info@ehbontwerp.be en wij gieten alles in een mooie vorm.
Futuristische Manifesten Thomas Crombez van letterwerk vertaalde de Futuristische Manifesten van F.T. Marinetti. De Futuristen bezongen de nachtelijke trillende gloed van arsenalen en werkplaatsen. Ze verheerlijkten de oorlog. ‘Nergens anders dan in de strijd is nog schoonheid te vinden. Geen meesterwerk dat niet agressief van aard is.' Deze agressiviteit vertaalden we naar een coverbeeld dat, [...]
Het Whisky boek Uitgeverij Lannoo vroeg ons om een boek vorm te geven over whisky. Voor de cover kozen we een warm materiaal met een gouden bedrukking, alsof het een etiket van een luxueuze whiskyfles is. Binnenin werkten we met dezelfde elementen als op de cover om de hoofdstukken aan te duiden. Het werd een [...]